CNG News

Aktuality

18.10.2018 Bonett vybudoval v Ostravě nejsilnější CNG stanici ve střední Evropě

S kapacitou téměř 3500 m3 za hodinu, čtyřmi extrémně výkonnými nemazanými kompresory o příkonu téměř 1 MW a zásobníky na 2500 m3 se jedná o nejsilnější plnicí stanici jak v České republice, tak i ve střední Evropě.

5.9.2018 Bonett uvedl do provozu plnící stanici v Mělníce

Další plnící stanici CNG pro veřejnost otevřel Bonett v Mělníce. Stanice je umístěna na ulici Bezručova hned vedle autobusového nádraží a je k dispozici jak pro autobusy, tak i pro širokou veřejnost.

1.7.2018 Bonett otevřel plnící stanici CNG ve Slavkově u Brna

Další plnící stanici CNG, již 33. v pořadí, otevřel Bonett na Jižní Moravě ve Slavkově u Brna. Stanice je umístěna v rámci areálu čerpací stanice PHM Tenryu a je v provozu NON-STOP. Motoristé se tak mohou těšit, že naplní nejen CNG, ale budou moci využít kompletní služby myčky, shopu a občerstvení, které je v rámci nabídky čerpací stanice.   

6.6.2018 Bonett postavil pro Dopravní podnik města Děčína velkou plnicí stanici CNG

S kapacitou téměř 800 m3 za hodinu a zásobníky na 5000 m3 se jedná o jednu z největších plnicích stanic v České republice, která bude obsluhovat 21 nových plynových autobusů MAN. Sloužit ale bude i veřejnosti. Bonett se stal generálním dodavatelem celé plnicí stanice CNG.

8.2.2018 Bonett se již potřetí za sebou stal největším prodejcem CNG v ČR

Bonett se potřetí za sebou stal největším prodejcem CNG pro dopravu v České republice. V roce 2017 prodal rekordních více než 9 milionů m3, čímž si meziročně polepšil o 20 %. Může se také pochlubit nejširší sítí vlastních plnicích stanic, kterých provozuje 32.

Zobraz vše

Škoda Citigo se opět prodává s motorem na zemní plyn

Nejmenší model automobilky Škoda se po pauze způsobené přechodem na nové emisní normy znovu nabízí s motorem 1.0 G-TEC na zemní plyn. Ceny se nezměnily. Rozšířila se nabídka akčních verzí. Zdražilo Citigo Monte Carlo a některé prvky příplatkové výbavy. Škoda Auto se po zářijovém přechodu na nové emisní normy pomalu vrací k široké nabídce variant u svých modelů. Týká se to i minivozu Citigo, u kterého jsme zaregistrovali i některé další změny.

Do ceníku Škody Citigo se vrátil motor 1.0 G-TEC schopný spalovat zemní plyn (CNG). Zatím nejsou známa jeho kompletní technická data, ale nezměnil se jeho výkon 50 kW ani spotřeba 4,5 metry krychlové plynu na 100 kilometrů.

Stejné zůstaly i ceny. Nejlevněji lze plynové Citigo pořídit v třídveřovém provedení od 274 900 korun se základní výbavou Active. Jde o nejdostupnější nový osobní automobil na zemní plyn v Česku. Kompletní ceník třídveřové Škody Citigo si prohlédněte zde.

Mnohem zajímavější je ale opětovné zařazení tohoto motoru do akční výbavy Fresh. Pojí se pouze s pětidveřovou karoserií, stojí 309 900 korun a bohatá výbava zahrnuje kromě prvků z nižší akční verze Trumf (v ní je k dispozici pouze benzinový motor 1.0/44 kW) jako jsou klimatizace, rádio či dálkově ovládané centrální zamykání také litá kola, vyhřívaná přední sedadla, zadní parkovací senzory, elektricky stavitelná a vyhřívaná zpětná zrcátka, kožený volant nebo chromování na přístrojové desce.

Cenu auta lze stejně jako u ostatních variant akční verze Škody Citigo srazit o výkupní bonus 15 tisíc korun, pokud prodejci necháte svůj starší vůz na protiúčet. Zájemci o značkové financování Škoda Financial Services mohou mít vstupní cenu do výpočtu splátek sníženou o dalších dvacet tisíc korun.

Pro běžného zájemce o Škodu Citigo je možná ještě zajímavější novinkou zařazení základního benzinového motoru 1.0/44 kW do akční nabídky Fresh. Auto stojí v pětidveřovém provedení 239 900 korun, tedy jen o deset tisíc víc než v případě mnohem hůře vybavené limitované série Trumf, která tím pádem trochu ztrácí smysl.

Další novinky už tak příjemné nejsou. Citigo Monte Carlo s nádechem sportovnosti a luxusu zdražilo o tři tisíce korun. Stojí tak 284 900 korun u třídveřové varianty a o deset tisíc dráž v pětidveřovém provedení. Zdraženy byly i některé prvky příplatkové výbavy Škoda Citigo. Například za klimatizaci se nyní u nejnižších výbav připlácí 18 200 korun, tedy o dva tisíce více než dříve. O stejnou částku e zvýšila cena za lepší klimatizaci s automatickým udržováním teploty (stojí 8900 korun, pokud je ve standardu klimatizace klasická). Tempomat vyjde na 8800 korun, tedy o dvě stovky dráž.

Zdroj: Vybermiauto.cz

5.12.2018