Kolik ušetříte?

Aktuality

18.10.2018 Bonett vybudoval v Ostravě nejsilnější CNG stanici ve střední Evropě

S kapacitou téměř 3500 m3 za hodinu, čtyřmi extrémně výkonnými nemazanými kompresory o příkonu téměř 1 MW a zásobníky na 2500 m3 se jedná o nejsilnější plnicí stanici jak v České republice, tak i ve střední Evropě.

5.9.2018 Bonett uvedl do provozu plnící stanici v Mělníce

Další plnící stanici CNG pro veřejnost otevřel Bonett v Mělníce. Stanice je umístěna na ulici Bezručova hned vedle autobusového nádraží a je k dispozici jak pro autobusy, tak i pro širokou veřejnost.

1.7.2018 Bonett otevřel plnící stanici CNG ve Slavkově u Brna

Další plnící stanici CNG, již 33. v pořadí, otevřel Bonett na Jižní Moravě ve Slavkově u Brna. Stanice je umístěna v rámci areálu čerpací stanice PHM Tenryu a je v provozu NON-STOP. Motoristé se tak mohou těšit, že naplní nejen CNG, ale budou moci využít kompletní služby myčky, shopu a občerstvení, které je v rámci nabídky čerpací stanice.   

6.6.2018 Bonett postavil pro Dopravní podnik města Děčína velkou plnicí stanici CNG

S kapacitou téměř 800 m3 za hodinu a zásobníky na 5000 m3 se jedná o jednu z největších plnicích stanic v České republice, která bude obsluhovat 21 nových plynových autobusů MAN. Sloužit ale bude i veřejnosti. Bonett se stal generálním dodavatelem celé plnicí stanice CNG.

8.2.2018 Bonett se již potřetí za sebou stal největším prodejcem CNG v ČR

Bonett se potřetí za sebou stal největším prodejcem CNG pro dopravu v České republice. V roce 2017 prodal rekordních více než 9 milionů m3, čímž si meziročně polepšil o 20 %. Může se také pochlubit nejširší sítí vlastních plnicích stanic, kterých provozuje 32.

Zobraz vše

Provoz 1 autobusu levnější o 20% (90.000Kč/rok)

Typický autobus v rámci městské hromadné dopravy ujede ročně 50.000km. Při ceně nafty 26Kč za litr vč. DPH a spotřebě 40litrů nafty na 100km je náklad na 1km 8,60Kč bez DPH.

Náklad na provoz CNG autobusu je i při takto rekordně nízké ceně nafty o 1,70Kč bez DPH na 1 km nižší. Roční úspora je v takovém případě 90 tisíc korun, neboli 20% alternativního nákladu na naftu.

Pekaři a jiné dodávky - úspora 30% (40.000Kč/rok)

U dodávkových vozů (např. pekařské dodávky) je rozdíl ještě výraznější.

Při ročním provozu pekařské dodávky 50.000km, spotřebě 12l nafty na 100km je roční náklad na provoz dodávky přibližně 130tisíc korun bez DPH. Stejný kilometrový projezd s CNG pořídíte za 90 tisíc korun bez DPH.

Roční úspora na 1 dodávku (např. Iveco Daily, Mercedes Sprinter, Fiat ducato, Ford Transit) je tedy 40 tisíc korun bez DPH. Při provozu 20 dodávkových vozů je to 0,8 milionů korun za 1 rok.

Státní správa, úřady i firmy o 30% levněji

Používáním CNG namísto benzínu a nafty může státní správa, všechny úřady, ale například i Policie ušetřit aktuálně 30% veškerých nákladů na pohonné hmoty, a při tom významně zlepšovat životní prostředí v regionu, který mají ve správě.

Neviditelné úspory - dalších 3-5%

Krom výše uvedených úspor při provozu vozidel na zemní plyn můžete realizovat i tzv. "neviditelné úspory". Definujeme tak naftu, kterou provozovatel naftových vozidel nikdy fyzicky neviděl, ale zaplatil jí, protože byla na faktuře. Je to tedy ta nafta, která se v oběhu každé dopravní společnosti ztrácí různým způsobem.

Odhadujeme jí na 3-5% celkového objemu nafty, která se pohybuje v systému. U autobusu je to tedy dalších ušetřených až 20 tisíc korun ročně, u dodávek dodatečných 5 tisíc korun.

S CNG budete realizovat kromě primárních úspory i tyto "neviditelné", protože zemní plyn prostě nejde tak lehce zcizit jako nafta.

Jsme připraveni Vám v rámci dlouhodobého programu Bonett CNG Outsourcing garantovat úspory oproti naftě.

Chcete-li vědět více, kontaktujte nás. Jsme Vám k dispozici.