Kolik ušetříte?

Aktuality

15.12.2016 BONETT otevřel novou plnicí stanici v Havlíčkově Brodu

Bonett v krátkém časovém horizontu otevřel další plnicí stanici CNG v Havlíčkově Brodu, kterou mohou využívat nejen osobní auta, ale také autobusy a nákladní vozy. Aktuálně má v portfoliu 23 stanic a chystá další. Do konce příštího roku chce mít Bonett až 40 stanic. Více v tiskové zrávě v sekci CNG news.

28.11.2016 Nová plnící stanice CNG v Plzni

Nová rychloplnící stanice CNG byla uvedena do provozu v západočeské metropoli Plzni. Plnící stanice je umístěna na ulici Slovanská alej a řidičům je k dispozici NON-STOP. Pro zákazníky je zde připraven samoobslužný tankomat se širokou škálou plateb a výkon 200 m3/h zajistí velmi rychlé plnění vozidel.

Ke konci roku Bonett dokončí novou stanici v Havlíčkově Brodu, kde budou moci řidiči tankovat CNG přímo na čerpací stanici OMV, dále potom v Hodoníně bude otevřena plnička Bonett u ČS Shell.

12.10.2016 Již druhá CNG stanice Bonett v Hradci Králové

Bonett, největší prodejce zemního plynu (CNG) v dopravě V České republice, rozšířil svou síť o další novou stanici, a to v Hradci Králové.

7.6.2016 Bonett reaguje na článek na portálu www.idnes.cz

Společnost Bonett plánuje ve třetím čtvrtletí vybudovat v Havlíčkově Brodě novou plnicí stanici na CNG. Tamější radnice by tak mohla za dotace pořídit nové autobusy na CNG a zlepšit tak významně životní prostředí ve městě.

26.1.2016 Bonett je největším prodejcem CNG.

Bonett se stal největším prodejcem CNG v České republice v roce 2015.

Zobraz vše

Provoz 1 autobusu levnější o 20% (90.000Kč/rok)

Typický autobus v rámci městské hromadné dopravy ujede ročně 50.000km. Při ceně nafty 26Kč za litr vč. DPH a spotřebě 40litrů nafty na 100km je náklad na 1km 8,60Kč bez DPH.

Náklad na provoz CNG autobusu je i při takto rekordně nízké ceně nafty o 1,70Kč bez DPH na 1 km nižší. Roční úspora je v takovém případě 90 tisíc korun, neboli 20% alternativního nákladu na naftu.

Pekaři a jiné dodávky - úspora 30% (40.000Kč/rok)

U dodávkových vozů (např. pekařské dodávky) je rozdíl ještě výraznější.

Při ročním provozu pekařské dodávky 50.000km, spotřebě 12l nafty na 100km je roční náklad na provoz dodávky přibližně 130tisíc korun bez DPH. Stejný kilometrový projezd s CNG pořídíte za 90 tisíc korun bez DPH.

Roční úspora na 1 dodávku (např. Iveco Daily, Mercedes Sprinter, Fiat ducato, Ford Transit) je tedy 40 tisíc korun bez DPH. Při provozu 20 dodávkových vozů je to 0,8 milionů korun za 1 rok.

Státní správa, úřady i firmy o 30% levněji

Používáním CNG namísto benzínu a nafty může státní správa, všechny úřady, ale například i Policie ušetřit aktuálně 30% veškerých nákladů na pohonné hmoty, a při tom významně zlepšovat životní prostředí v regionu, který mají ve správě.

Neviditelné úspory - dalších 3-5%

Krom výše uvedených úspor při provozu vozidel na zemní plyn můžete realizovat i tzv. "neviditelné úspory". Definujeme tak naftu, kterou provozovatel naftových vozidel nikdy fyzicky neviděl, ale zaplatil jí, protože byla na faktuře. Je to tedy ta nafta, která se v oběhu každé dopravní společnosti ztrácí různým způsobem.

Odhadujeme jí na 3-5% celkového objemu nafty, která se pohybuje v systému. U autobusu je to tedy dalších ušetřených až 20 tisíc korun ročně, u dodávek dodatečných 5 tisíc korun.

S CNG budete realizovat kromě primárních úspory i tyto "neviditelné", protože zemní plyn prostě nejde tak lehce zcizit jako nafta.

Jsme připraveni Vám v rámci dlouhodobého programu Bonett CNG Outsourcing garantovat úspory oproti naftě.

Chcete-li vědět více, kontaktujte nás. Jsme Vám k dispozici.