CNG News

Aktuality

18.10.2018 Bonett vybudoval v Ostravě nejsilnější CNG stanici ve střední Evropě

S kapacitou téměř 3500 m3 za hodinu, čtyřmi extrémně výkonnými nemazanými kompresory o příkonu téměř 1 MW a zásobníky na 2500 m3 se jedná o nejsilnější plnicí stanici jak v České republice, tak i ve střední Evropě.

5.9.2018 Bonett uvedl do provozu plnící stanici v Mělníce

Další plnící stanici CNG pro veřejnost otevřel Bonett v Mělníce. Stanice je umístěna na ulici Bezručova hned vedle autobusového nádraží a je k dispozici jak pro autobusy, tak i pro širokou veřejnost.

1.7.2018 Bonett otevřel plnící stanici CNG ve Slavkově u Brna

Další plnící stanici CNG, již 33. v pořadí, otevřel Bonett na Jižní Moravě ve Slavkově u Brna. Stanice je umístěna v rámci areálu čerpací stanice PHM Tenryu a je v provozu NON-STOP. Motoristé se tak mohou těšit, že naplní nejen CNG, ale budou moci využít kompletní služby myčky, shopu a občerstvení, které je v rámci nabídky čerpací stanice.   

6.6.2018 Bonett postavil pro Dopravní podnik města Děčína velkou plnicí stanici CNG

S kapacitou téměř 800 m3 za hodinu a zásobníky na 5000 m3 se jedná o jednu z největších plnicích stanic v České republice, která bude obsluhovat 21 nových plynových autobusů MAN. Sloužit ale bude i veřejnosti. Bonett se stal generálním dodavatelem celé plnicí stanice CNG.

8.2.2018 Bonett se již potřetí za sebou stal největším prodejcem CNG v ČR

Bonett se potřetí za sebou stal největším prodejcem CNG pro dopravu v České republice. V roce 2017 prodal rekordních více než 9 milionů m3, čímž si meziročně polepšil o 20 %. Může se také pochlubit nejširší sítí vlastních plnicích stanic, kterých provozuje 32.

Zobraz vše
Zvolte stranu: 1-10 | 11-20 | 21-30 | 31-40 | 41-50 | 51-60 | 61-70 | 71-80 | 81-90 | 91-100 | Další strana

Výzva na dotace pro automobily s alternativním pohonem bude vyhlášena pravděpodobně už v říjnu

Výzvu na dotace na nákup automobilů s alternativním pohonem pro kraje a obce vyhlásí Ministerstvo životního prostředí (MŽP) pravděpodobně už letos v říjnu.

Přichází šrotovné? Ministerstvo chce nalákat řidiče na alternativní paliva

Ministerstvo průmyslu a obchodu chce navrhnout od roku 2018 zavedení příspěvku motoristům na vyřazení starých aut z provozu a na pořízení vozů na alternativní pohon. Chce tak přispět k omlazení tuzemského vozového parku, jehož průměrné stáří činí 14,9 roku. Peníze na příspěvek, jehož parametry však MPO zatím blíže nespecifikovalo, mají být čerpané ze Státního fondu životního prostředí. Resort životního prostředí je však proti. Návrhem se má v pondělí zabývat vláda.

Nejoblíbenější alternativní palivo pro dopravu je nyní zemní plyn

Dnes jezdí na CNG v ČR již téměř 16 tisíc vozidel a stále přibývají. Sice 97 procent prodejů nových osobních vozidel u nás je stále na tradiční paliva, z alternativních vozidel se ale těch na palivo CNG prodává u nás dvakrát více než hybridních vozidel, téměř 20 krát více než elektromobilů a už 70 krát více než na plynné palivo LPG.

Úspěšný start nového prototypu traktoru New Holland T6.180 na plyn

Nový plně metanem poháněný prototyp traktoru New Holland byl úspěšně odzkoušen na farmě La Bellotta nedaleko Turína prvními německými zákazníky.

Dodávka Mercedes-Benz na CNG: S kompresorem

Stuttgartský výrobce používá pro spalování zemního plynu benzinovou osmnáctistovku M271. Podává slušný výkon 115 kW.

Evropská komise uvalila rekordní pokutu 2,9 miliardy eur za kartel. Výrobci kamionů společně zvyšovali ceny

•Výrobci nákladních vozů pokrývající téměř 100 procent evropského trhu vytvořili kartel, který se domluvil na zdržování zavádění nových technologií na snížení emisí a na postupném zvyšování cen.
•Jedná se o společnosti MAN, DAF, Daimler, Iveco a Volvo.
•Kvůli tomu tito výrobci dostanou pokutu přes 2,9 miliardy eur (asi 78 miliard korun). MAN vyvázl, protože celou věc nahlásil.
 

Kvůli emisím jede do servisů 630 tisíc aut od šestnácti značek

Německé automobilky svolají v Evropě do servisů 630 tisíc naftových vozů Volkswagen, Audi, Porsche, Opel a Mercedes k úpravě softwaru pro regulaci emisí. Oznámil to německý ministr dopravy Alexander Dobrindt. Dodal, že podobné opatření slíbili i někteří zahraniční výrobci, například Renault.

Přínosy CNG nejsou jen finanční

Přestože se v případě pohonu na stlačený zemní plyn nejčastěji skloňují výhody finanční, má toto alternativní palivo také obrovský ekologický přínos, a to hlavně ve městě.
Při jeho využití vzniká mnohem méně nebezpečných škodlivin než při spalování nafty v klasickém dieselovém motoru.
A rozhodně se nejedná pouze o oxid uhličitý.

Zvolte stranu: 1-10 | 11-20 | 21-30 | 31-40 | 41-50 | 51-60 | 61-70 | 71-80 | 81-90 | 91-100 | Další strana