CNG News

Aktuality

31.10.2017 Bonett otevřel plnící stanici u letiště Václava Havla

Další v pořadí již 31. plnící stanici CNG otevřel Bonett u pražského letiště Václava Havla. Stanice se nachází u čerpací stanice Go Parking a je v provozu NON-STOP.

10.10.2017 Bonett otevřel plnící stanici v Brně a na D1

Bonett otevřel dvě nové plnící stanice na Jižní Moravě. První stanici mohou využívat návštěvníci prodejny MAKRO v Brně v Kaštanové ulici poblíž křížení dálnic D1 a D2. Druhá plnicí stanice se nachází na 207. kilometru dálnice D1 směrem na Ostravu u známého motorestu vedle čerpací stanice OMV na Rohlence.

7.6.2017 Bonett otevřel první plnicí stanici CNG vybudovanou s řetězcem MAKRO.

V Čestlicích Bonett otevřel první plnicí stanici CNG vybudovanou ve spolupráci s velkoobchodním řetězcem MAKRO. Během letošního roku bude zprovozněno dalších šest plniček na dalších pobočkách. Celý projekt zahrnující celkem deset stanic by měl být realizován do dvou let.

20.1.2017 Bonett otevřel plnící stanici v Hodoníně

Druhou plnící stanici v roce 2017 otevřel Bonett pro veřejnost v Hodoníně. Plnící stanice je umístěna v rámci ČS SHELL na ulici Brněnská v Hodoníně a zákazníkům je k dispozici NON-STOP.

Zobraz vše

Volkswagen Golf TGI s pohonem na CNG již v dubnu v ČR

Volkswagen Golf TGI s pohonem na CNG již v dubnu v ČRVozidla spalující namísto benzínu či nafty ekologičtější a ekonomicky výhodnější zemní plyn (CNG) budou přicházet v následujících měsících pod novým označením TGI

„EcoFuel“ je mrtev, ať žije „TGI BlueMotion“. Prvním zástupcem se štítkem TGI na zádi bude dlouho očekávaný CNG Golf sedmé generace. Vzhledem k tomu, že se jedná o auto třídy nejčastěji obsazované do vozových parků firem, dá se předpokládat zvýšený zájem podnikatelů, kteří často po třech až pěti letech vozy obměňují. Golf TGI by tedy mohl v budoucnu výrazně oživit trh s CNG ojetinami.

Na co se tedy můžeme v budoucnosti těšit? Golf TGI bude mít jako první z CNG řady VW plnohodnotnou 50l nádrž na benzín, která poskytne vozu se spotřebou 5,3 l sama o sobě dojezd 940 km a umlčí tak všechny notorické stěžovatele na řídkou síť plnicích stanic. V režimu CNG vůz dokáže při spotřebě cca 3,5 kg na sto kilometrů urazit vzdálenost asi 420 km. Celkový dojezd? 1360 km!

Pohon zajišťuje přeplňovaný agregát 1,4 TSI s maximálním výkonem 81 kW/110 koní, se kterou vůz dosáhne stovky za 10,7 sekundy. Maximální rychlost šplhá do výšin v našich končinách již nebezpečných, a sice 194 km/h.

Asi nejdůležitějším sdělením s úst zástupce automobilky je fakt, že by se nový Golf TGI měl objevit již v průběhu dubna tohoto roku, tedy za pár týdnů. V průběhu podzimu potom přijde verze kombi označovaná jako Golf TGI Variant a příští rok přifouknutý plynový Golf MPV!

S přihlédnutím k parametrům a nákladům na palivo, které se hravě vtěsnají pod hranici 1 Kč/km věstíme Golfu TGI slušnou budoucnost. Nezbývá než doufat, že VW zvolí rozumnou cenovou politiku, která nebude bránit masivnímu rozšíření TGI v České republice. Příplatek za CNG by mohl činit odhadem 50 – 60 000 Kč oproti benzínové verzi, což by se v praxi mohlo vrátit za rok intenzivního užívání.

Zdroj: tisková konference VW

30.3.2013