CNG News

Aktuality

15.12.2016 BONETT otevřel novou plnicí stanici v Havlíčkově Brodu

Bonett v krátkém časovém horizontu otevřel další plnicí stanici CNG v Havlíčkově Brodu, kterou mohou využívat nejen osobní auta, ale také autobusy a nákladní vozy. Aktuálně má v portfoliu 23 stanic a chystá další. Do konce příštího roku chce mít Bonett až 40 stanic. Více v tiskové zrávě v sekci CNG news.

28.11.2016 Nová plnící stanice CNG v Plzni

Nová rychloplnící stanice CNG byla uvedena do provozu v západočeské metropoli Plzni. Plnící stanice je umístěna na ulici Slovanská alej a řidičům je k dispozici NON-STOP. Pro zákazníky je zde připraven samoobslužný tankomat se širokou škálou plateb a výkon 200 m3/h zajistí velmi rychlé plnění vozidel.

Ke konci roku Bonett dokončí novou stanici v Havlíčkově Brodu, kde budou moci řidiči tankovat CNG přímo na čerpací stanici OMV, dále potom v Hodoníně bude otevřena plnička Bonett u ČS Shell.

12.10.2016 Již druhá CNG stanice Bonett v Hradci Králové

Bonett, největší prodejce zemního plynu (CNG) v dopravě V České republice, rozšířil svou síť o další novou stanici, a to v Hradci Králové.

7.6.2016 Bonett reaguje na článek na portálu www.idnes.cz

Společnost Bonett plánuje ve třetím čtvrtletí vybudovat v Havlíčkově Brodě novou plnicí stanici na CNG. Tamější radnice by tak mohla za dotace pořídit nové autobusy na CNG a zlepšit tak významně životní prostředí ve městě.

26.1.2016 Bonett je největším prodejcem CNG.

Bonett se stal největším prodejcem CNG v České republice v roce 2015.

Zobraz vše

Úspěšný start nového prototypu traktoru New Holland T6.180 na plyn

Nový plně metanem poháněný prototyp traktoru New Holland byl úspěšně odzkoušen na farmě La Bellotta nedaleko Turína prvními německými zákazníky.

Mezi prvními, kdo stroj vyzkoušel, byl také dlouholetý zákazník koncernu New Holland, zemědělec a provozovatel bioplynové stanice, který je zároveň prezidentem německé bioplynové asociace a průkopník biometanových stanic v Německu.
Traktor má 9 zásobníků s kapacitou 300 l (52 kg) metanu a šestiválcový agregát s výkonem 179 koní. Testy prokázaly, že provozní schopnosti stroje jsou plně srovnatelné s běžnou verzí a navíc k úsporám nákladů v rozmezí 25 - 40% ve srovnání s naftovým pohonem. Za zmínku stojí i snížení emisí o 80%, navíc pokud je využíván biometan, uhlíková stopa traktoru je nulová.
Prototyp byl dosud odzkoušen v různých terénech a podmínkách již více jak 100 hodin - od orání přes dopravu až po práci s předním nakladačem. Další série testů bude pokračovat v srpnu, v září pak traktor absolvuje prezentační turné po Evropě.


Zdroj: cngplus.cz

22.8.2016