CNG News

Aktuality

18.10.2018 Bonett vybudoval v Ostravě nejsilnější CNG stanici ve střední Evropě

S kapacitou téměř 3500 m3 za hodinu, čtyřmi extrémně výkonnými nemazanými kompresory o příkonu téměř 1 MW a zásobníky na 2500 m3 se jedná o nejsilnější plnicí stanici jak v České republice, tak i ve střední Evropě.

5.9.2018 Bonett uvedl do provozu plnící stanici v Mělníce

Další plnící stanici CNG pro veřejnost otevřel Bonett v Mělníce. Stanice je umístěna na ulici Bezručova hned vedle autobusového nádraží a je k dispozici jak pro autobusy, tak i pro širokou veřejnost.

1.7.2018 Bonett otevřel plnící stanici CNG ve Slavkově u Brna

Další plnící stanici CNG, již 33. v pořadí, otevřel Bonett na Jižní Moravě ve Slavkově u Brna. Stanice je umístěna v rámci areálu čerpací stanice PHM Tenryu a je v provozu NON-STOP. Motoristé se tak mohou těšit, že naplní nejen CNG, ale budou moci využít kompletní služby myčky, shopu a občerstvení, které je v rámci nabídky čerpací stanice.   

6.6.2018 Bonett postavil pro Dopravní podnik města Děčína velkou plnicí stanici CNG

S kapacitou téměř 800 m3 za hodinu a zásobníky na 5000 m3 se jedná o jednu z největších plnicích stanic v České republice, která bude obsluhovat 21 nových plynových autobusů MAN. Sloužit ale bude i veřejnosti. Bonett se stal generálním dodavatelem celé plnicí stanice CNG.

8.2.2018 Bonett se již potřetí za sebou stal největším prodejcem CNG v ČR

Bonett se potřetí za sebou stal největším prodejcem CNG pro dopravu v České republice. V roce 2017 prodal rekordních více než 9 milionů m3, čímž si meziročně polepšil o 20 %. Může se také pochlubit nejširší sítí vlastních plnicích stanic, kterých provozuje 32.

Zobraz vše

Prodeje ojetých vozů na CNG stoupají, hlásí program Škoda Plus

Škoda Octavia G-TEC si dlouhodobě drží pozici nejprodávanějšího nového vozu s alternativním pohonem v ČR. Jak se postupně starší kusy dostávají na trh s ojetinami, míří k tomu, že si stejnou pozici brzo získá i mezi ojetými vozy.

Zajímavé jsou výsledky, z programu prodeje ojetých vozů Škoda Plus, který celkově zaznamenal růst o 18 %. „Dosavadní úspěchy programu ŠKODA Plus v letošním roce ilustrují postupnou kultivaci domácího trhu s ojetými vozy, kdy zákazníci v rostoucí míře upřednostňují jistotu a kvalitní služby i při koupi ojetého vozu,“ říká Miroslav Bláha, vedoucí prodeje ŠKODA AUTO Česká republika. „Speciálně mě těší růst prodejů ekologických a ekonomicky výhodných ojetých vozů OCTAVIA G-TEC, které v programu ŠKODA Plus zaujaly jak soukromé zákazníky, tak živnostníky a menší firmy,“ dodává Miroslav Bláha.

Nárůst prodeje ojetých Octavií G-TEC o více než 350 %

Největší nárůst zaznamenala právě Škoda Octavia G-TEC, kterých se za prvních 8 měsíců prodalo 310 ks, z toho 185 ks ve verzi combi. Oproti 88 ks ze stejného období v loňském roce to představuje nárůst 352 %. Průměrná cena letos prodaného vozu Škoda Octavia G-TEC letos činila 430 tis. Kč a průměrný nájezd byl 24 080 km. Z celkového počtu bylo 30 ks z roku 2014 (průměrný nájezd 37 800 km), 125 ks z roku 2015 (průměrný nájezd 25 800 km) a 155 ks ročních vozů s průměrným nájezdem 22 750 km. Celkem se za toto období prodalo cca 7 800 Octavií, tedy těch na stlačený zemní plyn jsou zatím necelá 4 %. Lze však předpokládat, že toto číslo bude stoupat.

Na zvýšení prodeje prověřených ojetých vozů se podílejí i operativní leasingy

Zmíněné nárůsty jsou způsobené i rostoucí nabídkou operativních leasingů a jejich rostoucí oblibou. To generuje větší počet mírně ojetých a prověřených vozů, které jsou pro mnoho lidí i firem dostupnější než nová vozidla. To se samozřejmě týká i jiných značek aut a v případě vozů na CNG i koncernových sourozenců Octavie. Například Seat Leon 1,4 TGI, který jsme měli na dlouhodobý test vozu na CNG, jsme také před pár dny vrátili po dvouletém operativním leasingu s nájezdem 37 806 km, tedy o něco vyšším, než má průměrná dvouletá Octavia G-TEC. Toto auto se tedy také brzo objeví na trhu ojetých vozidel.

 

Zdroj: usporne.info

20.9.2017